m

تماس با ما

تهران - ستارخان - خیابان باقرخان - پلاک ۹۳ - طبقه چهارم واحد ۶ و ۷

background

برگزاری دوره آموزش کالیبراسیون تخصصی کمیت فشار در مجتمع پتروشیمی پارس عسلویه

دوره-آموزش-تخصصی-کالیبراسیون-کمیت-فشار

 منتشر شده در: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ در ۱۱:۲۰

دوره آموزش تخصصی کالیبراسیون کمیت فشار در مجتمع پتروشیمی پارس واقع در عسلویه از هفدهم تا نوزدهم آذر ماه باحضور کارشناسان واحد ابزار دقیق و کالیبراسیون ، بصورت تئوری و عملی برگزار گردید.

در این دوره پس از مرور مفاهیم اولیه اندازه شناسی مطابق سند VIM ، مفاهیم اولیه کالیبراسیون کمیت فشار بیان و سپس حاضرین دوره با انواع روش های فشارسنجی و فشارسنج های پرکاربرد و کالیبراتورهای فشار آشنا گردیدند.

در این دوره کالیبراسیون انواع فشارسنج ها مطابق راهنمای DKD R6-1 آموزش داده شده و مثال های واقعی و عملی برای درک بهتر مطلب ارایه گردید.

فراگیران در این دوره با تصحیحات مورد نیاز در کاربرد ددویت تستر (ترازوی فشار) آشنا شده و سپس دوره با کار عملی با تجهیزاتی مانند ددویت تستر ، کالیبراتور فشار و آمپر متر مرجع ادامه پیدا کرده و در پایان یک نمونه فشار سنج و یک ترنسمیتر فشار بصورت کامل کالیبره شده و کلیه تحصیحات لازم انجام و گزارش کالیبراسیون (گواهینامه) صادر گردید.

پیش نیاز این دوره ، دوره کالیبراسیون عمومی می باشد.

فراگیران پس از اتمام دوره توانایی کار و انجام تصحیحات لازم برای ددویت تستر را پیدا کرده و قادر به کالیبراسیون کامل انواع فشار سنج ، ترنسمیتر فشار و سوییچ فشار و … خواهند بود .

در این دوره همچنین نکات مهم برای انتخاب تجهیز مناسب کالیبراسیون و انتخاب مرجع و تحلیل مشخصات فنی تجهیزات آموزش داده شد.

پس از این دوره فراگیران می توانند در دوره های کالیبراسیون فشار پیشرفته ، عدم قطعیت کالیبراسیون و تضمین کیفیت نتایج شرکت کنند.